Müügitingimused

1.Teenuse tellija saadab päringu kodulehe https://merekaru.ee/ kaudu, e-kirja ilja@merekaru.ee, Facebooki või telefoni +372 5217720 teel. Päringusse tuleb lisada järgmine info: ürituse kirjeldus, toimumise koht, kuupäev, külaliste arv, menüü eelistus ja kättesaamise viis. Pärast info kättesaamist koostatakse tellijale pakkumine 24–48 tunni jooksul.

2.Tellimus tuleb esitada vähemalt 3 kalendripäeva enne toitude kättesaamise tähtaega. Võimalusel täidame ka varem või hiljem esitatud tellimused.

3.Tellimuse eest saab tasuda LHV, Luminor, Swedbank pangalingi kaudu või e-mailile saadetud arve alusel arveldusarvele.

Arveldusarve:

RARITEX OÜ
Swedbank EE162200221041120391
Luminor EE081700017003224986

3.1 Kõik e-poe olevad hinnad on eurodes ja käibemaksuga 20%. Maksta saab ainult eurodes.

4.Tellimuse minimaalne kogus on olenevalt tootest kas 10 tk või 10 portsjoni.

5.Tellija kinnitab saadetud hinnapakkumise kirjalikult e-posti teel. Pakkumise alusel jätab Raritex OÜ, Merekaru pubi õiguse esitada teenuse tellijale ettemaksuarve vähemalt 50% ulatuses kogu pakkumise summast. Ettemaksu mittelaekumisel tähtajas märgitud ajal on Raritex OÜ-l, Merekaru pubil õigus loobuda pakkumise täitmisest. Tellimuse eest saab tasuda kas ülekandega või sularahas, tellimuse täitmist alustatakse pärast ettemaksu laekumist. Ülejäänud summa tuleb tasuda ürituse toimumise päeval. Tellija hilisemaid soove aktsepteeritakse vaid võimaluse korral või eelneva kokkuleppe alusel. Tellimuse tühistamisel ei tagastata raha, kui tellimuse täitmiseni on jäänud vähem kui 2 kalendripäeva. Muul juhul tagastatakse raha 100% ulatuses.

6.Piiratud realiseerimisaja tõttu ei vastuta Raritex OÜ, Merekaru pubi teenuse tellija poolt peolt kaasa viidud toidu kvaliteedi eest. Toidud serveeritakse ühekordsete nõudega, mida ei pea pärast ürituse lõppu tagastama.

7.Merekaru pubi toodete puhul on tegemist kiiresti riknevate ja vananevate toodetega, mistõttu kliendil ei ole õigust tellimusest taganeda (vastavalt VÕS § 53 lõike 4 punktile 4).

8.Kui Merekaru pubil ei ole võimalik tellimust täita (kas osaliselt või täielikult), siis võtab müüja kliendiga ühendust ja pakub asendustooteid. Täitmata tellimuse maksumus tagastatakse 7 (seitsme) päeva jooksul. Tagasimaksed tehakse kliendi samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti, välja arvatud juhul, kui pooled ei lepi kokku teisiti.

9.Toodete hoiustamiseks ja transportimiseks kasutatakse autosid. Juhul kui klient tellib Merekaru pubist soojad suupisted ja pagaritooted, tuleb arvestada, et ka need tooted võivad jõuda kliendini jahtunult (kui on tellitud kohaletoimetamine kulleriga või klient jõuab tootele järele kokkulepitust hiljem).

10.Müüjal on õigus määrata toodetele vähim ja suurim kaal/kogus, mida kliendil on võimalik tellida.

11.Tooted serveeritakse ühekordsetel vaagnatel või ühekordsetes karpides.

12.Tortide realiseerimisaeg on 72 tundi, tooteid tuleb säilitada külmas temperatuuril +2…+6 °C; külmlaua toitude realiseerimisaeg on 4 tundi.

13.Tooted võivad sisaldada allergeene, küsi täpsemat infot meili ilja@Merekaru.ee või telefoni 5217720

14.Raritex OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Kaupmees edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja EveryPay AS-le.

Kui tellimus ei ole esitatud tellimistingimustega kooskõlas, on Raritex OÜ-l, Merekaru pubil õigus tellimus tühistada.

Kuidas tellida?

Tellides internetist, tuleb peolaua tellimus esitada hiljemalt 2-3 tööpäeva enne üritust. Võimalusel täidame ka kiiremad tellimused.

Tellimine internetist:

1.Vali välja soovitud tooted ja kogused. Ostukorvis saab koguseid suurendada. Kui toote nimetuses on märgitud 10 portsjoni, on selle toote miinimumkoguseks. Kui toote koguseks on tükk siis miinimum kogus on 10 tükki. Makstes LHV, Luminor, Swedbank pangalingi kaudu klient tasub tellimust kinnitades 100% toote hinnast. Kui tellimus ei ole esitatud tellimistingimustega kooskõlas, on Raritex OÜ-l, Merekaru pubil õigus tellimus tühistada, raha tagastatakse 100% ulatuses.

2.Mine “Minu ostukorv” alla ja sisesta oma kontaktandmed.

3.Vali koht, kust soovid toidu kätte saada.

4.Vali makseviis.

5.Vali kuupäev ja kellaaeg, millal soovid tooted kätte saada (aga mitte kui tellimuse täitmiseni on jäänud vähem kui 2 kalendripäeva. Muul juhul tagastatakse raha 100% ulatuses) nõustu tingimustega.

6.Kinnita tellimus.

7.Peale tellimuse kinnitamist suunatakse teid pangalingi valikul panka maksma. Kui valisite arvega maksmise, saadetakse teile arve e-mailile.

8.Soorita pangas makse. Makse kohta saad kinnituse oma e-posti aadressil. Kasutades pangalinke, vajuta peale maksmist kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.

9.Sinu e-posti aadressile saadetakse tellimuse kinnitus.

10.Makstud kaubad saad kätte soovitud ajal Sinu poolt valitud kohas.

Tellimuste väljastamine pühade ajal kokkuleppel.

 

TAGASTAMISÕIGUS

Merekaru pubi toodete puhul on tegemist kiiresti riknevate ja vananevate toodetega, mistõttu kliendil ei ole õigust tellimusest taganeda (vastavalt VÕS § 53 lõike 4 punktile 4).

Kui Merekaru pubil ei ole võimalik tellimust täita (kas osaliselt või täielikult), siis võtab müüja kliendiga ühendust ja pakub asendustooteid. Täitmata tellimuse maksumus tagastatakse 7 (seitsme) päeva jooksul. Tagasimaksed tehakse kliendi samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti, v.a juhul, kui pooled ei lepi kokku teisiti.

Müüja vastutab ostetud toodete nõuetele vastavuse eest realiseerimistähtaja ulatuses. Klient kohustub müüjat teavitama toodete mittevastavusest kohe kauba kättesaamisel ja puuduste avastamisel, aga mitte hiljem kui 24 tunni jooksul.

Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

Müüja ei vastuta tellimuse mittesihipärasest kasutamisest või mittenõuetekohasest hoiustamisest tekkinud kahjude eest.

Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Endla 10a, 10122 Tallinn, https://www.ttja.ee/) ja tarbijavaidluste komisjoni (Endla 10a, 10122 Tallinn, https://komisjon.ee/et) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks, või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR (Online Dispute Resolution) aadressil ec.europa.eu/odr.